En lyckad kväll!

Puben igår blev nog ganska lyckad!
God mat, bra band och en salig blandning av folk...

Både gästerna, bandet & arrangörerna var nog ganska nöjda...





Jag må då säga att jag hade en trevlig kväll och det var riktigt kul att kunna delta så pass länge, tror klockan hann bli ca 23.15 innan jag kände att jag var tvungen att kasta in handduken.

Visst, det har varit en h-vetets natt, utan dess like... Hela dagen har det känts som att jag ska gå i miljontals bitar av minsta lilla beröring eller rörelse, så jag har gått runt i pyjamas och bara vilat idag. Skulle egentligen ha varit och hjälpt till att städa upp efter pubben, men det var då inte ens att tänka på...

Hur som helst så känns det lättare att ta en sådan här dag när man hade en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0