Att glädja & stötta varandra!

  
I början av förra veckan dök det upp ett par problem/bekymmer, ett par som jag tyvärr inte kan påverka allt för mycket. Jag har gjort ett par försök att lösa det på bästa sätt så gott det går i dags läget utan att lyckas. Så vi får väll se hur det löser sig, för förhoppningsvis ordnar det upp sig!

   
Jag var så fruktansvärt arg, besviken och ledsen! Till slut kunde jag inte vara tyst längre så jag ventilerade mina bekymmer med ett par andra deltagare i rehaben på Ryggis... En av dem gav mig ett erbjudande, hon kunde hjälpa mig med ett av problemen. Men det satt långt inne från min sida... Jag har klurat, kliat mig i huvudet och näst intill slitit av mig håret i ren förtvivlan innan jag bestämde mig under söndagen för att svälja min stolthet.


Jag ringde upp personen som hade erbjudit sig att hjälpa mig och inte var det några problem, det gjorde hon så gärna. Tack och lov tog jag emot erbjudandet, det är jag glad för idag. Så i kväll när jag var ute på en lite prommis så kunde jag inte låta bli att köpa ett par lotter som present till henne, som tack för hennes hjälpande hand och stöd. Och ack så glad hon blev, ibland behövs det inte så mycket för att glädja andra!

Tillsammans blir vi starkare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0