Ännu en fin dag!

   
Vilken fin dag, tänk er dessa dagar om ca 1 månad...
Inte vill man då jobba då!

Har haft lite att stå i idag...
Hade en tid att passa under förmiddagen för att skriva på lite papper och diskutera ett par saker, men jag blev försenad till detta möte eftersom jag helt enkelt inte fick igång bilen.

Hade inte riktigt satt i motorvärmarn riktigt (irriterande när man tror att den är på), så det resulterade i att den bara han få ca 1 timme innan det var dags för mig att åka. Men jag lät det gå och passade på att skrapa rutorna, mata fåglarna m.m, ringde även och hälsade att jag skulle bli lite försenad.

Så tack vare motorvärmar strulet fick jag vara utomhus ca 1 timme under förmiddagen, inte klagar jag. Det var riktigt skönt må jag då säga. Efter att motorvärmarn stått på ca 1tim 20 min så startade äntligen bilen och jag kunde åka till mötet en halv timme försenat dock.

 
Efter att ha vilat en stund när jag kom hem så klädde jag på mig och tog stavarna för att gå en promenad längs skoterspåret, det blev en riktigt skönt promenad. Dock lite för lång & rask, det är så otroligt svårt att hålla igen speciellt i detta väder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0