Bilder från mini semestern

Tyvärr blev det inte så många bilder tagna under våran mini semester, hade fullt upp med att ta mig fram med min fot. Men jag bjuder på de få som togs...


Inte ens på hotellet fick vi var utan apor, bilden ovanför var en broschyr som låg på sängen när vi anlände till hotellet.



Hotellrummet var rätt så litet och trångt, tur att man inte har någon fobi för trånga utrymmen. Men inte skulle jag vilja bo där en vecka, än om det gick bra en natt.


Sängen var i alla fall riktigt skön!




Toaletten var rätt stilig, men det kunde ha varit bättre städat när vi kom.


Spegel tycker jag var rätt läcker!



På vägen hem stannade vi till vid Björstugan som ligger mellan Ö-vik & Härnösand. Ett ställe jag kan rekommendera, vi fick riktigt god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0