En tur och en dag med mormor!



I morse vaknade jag rätt så tidigt, trodde man skulle kunna få sova lite längre när man har varit så fruktansvärt trött & slut på tidigare i veckan. Men ické som nické!

Så jag tog mig en dusch och kände mig ovanligt pigg och fräsch i kroppen, så jag fick en liten snilleblixt att jag skulle ta mig en lite biltur med den nya bilen som vi fick hem igår. Sagt och gjort, jag satte mig bakom ratten och styrde iväg mot Åsele där jag plockade upp mormor. Sen var vi och fikade på Kronan, därefter blev det en tur till Varpsö.

Blev två stopp, nej förresten tre stopp i Varpsjö innan hemfärd. Först en kopp kaffe hos moster som höll på med stor kok (blev lite inspererad, så nu är det väll bara till att börja laga mat nästa helg), sen åkte vi förbi bagarstugan där mor m. familj höll på att baka tunnbröd och sist men inte minst så mötte vi lillebror efter vägen så vi stanna & surrade en snabbis.

En rätt så trevlig dag må jag då säga!
Det är inte så ofta man far och flyger runt med mormor, men desto roligare när det väl blir av. Men nu får det min sann bli vila resten av dagen för en sådan här tur tar på!

Tack för tunnbrödet mamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsegod det var sålite. Trevligt med besök i bagarstugan. Kram mamma

2010-08-28 @ 23:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0