Tjo-fadde-rittan

Ja vad ska man skriva?

  
Igår hade Jimmy´s syster-ryster 18-års kalas, hon bjöd på tacos så det fick bli gårdagens middag (fruktansvärt skönt att slippa laga mat). För min del blev det mest bara en snabb visit eftersom förken fräken inte mådde allt för bra, men gubben han fick stanna kvar och som jag förstod det så lyckades de ha en riktigt trevlig kväll! Men jag kan inte förneka att jag hade en lugn och skön hemma kväll, det var riktigt skönt att få tillbringa kvällen i sin ensamhet. Det är inte alltid man känner så när de flesta andra roa sig... Men ack så skönt när man gör det och är nöjd med situationen!


  
Och idag har solen tittat fram, ett riktigt fint vår väder. Synd bara att det ska blåsa så förbaskat! Men visst känns det helt underbart när solen tittar fram och vi går mot sommaren?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0