Så dé kan gå när inte haspen är på!

  

Igår blev jag tvungen att åka hem från jobbet efter att ha insett att jag knappt orkarde förflytta mig endast ett par meter, att det gjorde alldeles för ont och efter att ha kräkts två gånger. Kunde inte få någonting gjort så det vara lika bra att åka hem, om inte en ännu bättre idé! Så väll hemma var det bara att bädda ner sig, för att sova, sova & åter sova...

Inte blev det något jobb i dag heller, attans jag som hade tänkt jobba idag och vara ledig på fredag. Men det var ingenting att tänka på när febern nästan låg på 40 grader, orkar knappt göra något. Nä nu ska tanten bädda ner sig igen...

  
Vill även passa på att gratulera Anki som fyller 40 år och Anny som fyller 18 år idag, två toppen tjejer som är guld värd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0