Påsken är nu över!

Påsken firades i Varpsjö hos mor m. familj och tjocka släkten, nja inte riktigt hela släkten det var väll till att ta i. Men bra nog många fick man träffa...

Jag, Jimmy och Tony anlände till Varpsjö vid 14-tiden på långfreda´n, väl framme skickade jag ut grabbarna och passade på att vila lite själv innan husfolket skulle återvända efter Varpsjö nappé. Vi har haft en trevlig helg med trevligt sällskap och god mat, i lördags hade vi även kalas för brorsans sambo som fyller 40 år nu på onsdag. På söndags eftermiddagen begav vi oss hem över, kan lova att det kändes fruktansvärt skönt att få komma hem.

Tråkigt nog känner jag mig inte på hugget för att skriva ikväll, känner mig för snurrig i bollen. Så vi får väll se om det kommer bilder och några fler rader om påsken en annan dag.

Hoppas att ni har haft en glad & trevlig påsk med många goda skratt!

  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0