Att säga upp sig eller inte?!

 
Idag har det då inte varit någon bra dag, för det första så har jag haft fruktansvärt ont idag och för det andra så har det strulat en massa på jobbet (utan att säga för mycket). 

 
Idag har jag fått bita mig många gånger i tungan för att jag inte skulle säga upp mig på stående fot, jag klarade dock dagen utan att säga upp mig som tur (el. otur) var. Men det är ju bara frågan hur länge det kommer att gå?

  
Känner mig fruktansvärt ledsen, besviken, arg, irriterad och frustrerad. Och för en gång skull har jag inte bitit ihop, utan jag har tagit upp problemen med högsta hönset. Men kan inte direkt påstå att det känns som att det tas på allvar och än så länge har det då inte gjorts något åt det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0