Att man ständigt gör om...

Samma misstag om & om igen!

Skulle man ge fasiken i att ta på sig hela,rena & fräscha kläder, sköta hygienen och försöka göra det lilla man faktiskt klarar av så skulle människorna runt omkring en genast inse att något inte står rätt till! Oj då, då är man genast mycket sjuk eller dålig i betraktarens ögon...

Kan dessa betraktare kanske inte tänka ett steg längre att man kanske till och med mår lite bättre tackvare att man försöker att hålla god hygien och när man göra det lilla man kan! Snälla tänk ett steg längre emellanåt, ärligt talat tror jag att det är fler som är i en liknande situation som mig som har märkt av detta problem!?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har så rätt, tyvärr :(

Jag har funderat på att ta bandage om huvudet när jag går ut bland folk ;-) Då syns det ju att jag har ont...



Ha en så bra helg Du nu bara kan.



mvh Åsa

2010-04-09 @ 19:04:00
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0