Arg som ett bi!

Kan inte direkt påstå att arbetsdagen flytit på, det har mest bara jävlats. Dagen blev längre än vad det var tänkt kom inte hem förrän 17.20, ju mer klockan blev desto mer irriterad & arg blev jag idag. 

  

Men så blir det när man har kollegor som inte slutför arb.uppgifter någon gång, och denna arbetsuppgift som ej är slutfört försvårar det dessutom för mig. Det gör att det blir svårare att "hålla koll" och det leder till mycket extra jobb. Blir så less på att tjata så (sa till person x senast förra veckan) idag gick jag helt enkelt inte till chefen innan jag gick hem och sa att det här fungerar inte.

För fortsätter det så här så orkar jag helt enkelt inte med detta jobb! Så nu är det väll bara att vänta och se om det händer något...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0