Äntligen Onsdag!

Precis så känns det, varje onsdag är jag nämligen ledig. Vilken är fruktansvärt skönt, speciellt eftersom jag inte trivs så bra på jobbet numera. Det känns mest som en enda stor plåga att måsta åka dit och ta sig igenom dagen. Med andra ord känns det som att det enda jag lever för nu det är kvällarna, onsdagarna och helgerna.

Men igår drog jag faktiskt med mig Anny till folkhögskolan på kvällen, baslinjen hade en konsert och sen var det tårtbuffe. Ganska skönt att få göra något annat en kväll mitt i veckan, än fast det tar på. Sen var det bara att skynda sig hem, be gubben bryta tabletter, kasta i sig dem, borsta tänderna och be om hjälp med avklädningen. Så vid klockan 20.00 låg en knäckt tjej i sängen, men som sagt var det är kul att göra något annat någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0