Inget bra första intryck!

I måndags ringde en psykolog i från stan och pratade in ett medelande, eftersom jag inte kunde svara. Kanske ska säga att detta är en kvinna som jag aldrig har träffat, utan det är min läkare som har skickat en remiss till henne. Men tanken är att jag ska få prata av mig om alla tankar & funderingar som jag har angående värken/smärtan.

Hur som helst så ringde jag upp henne i tisdags, men det kändes inte speciellt bra och hon gav inget bra intryck precis. Det fräste mest bara om henne, hon lät både sur & tvär! Blev rätt upprörd & irriterad så jag blev tvungen att ringa till min kära sambo direkt efteråt, bara för att få vräka ur mig.

Och inte nog med det... Eftersom hon inte hade tid att berätta vad det handlade om så ringde hon upp mig igår, tråkigt nog så gav hon inget bättre intryck precis. Hon påstod att jag har haft 2 tider hos henne under sommaren, men jag har inte fått en enda kallelse. Och nu ville hon mer eller mindre att jag skulle klura ut och berätta för henne hur det hade gått till.

Börjar man inte fundera lite tidigare varför inte någon dyker upp (om det nu stämmer att jag hade två tider i början av sommaren)? Jag ger mig fasiken på att hon inte har skickat ut någon kallelse och nu vill skylla på någon annan!

Ska bli spännande att se hur hon är nu när vi ska träffas i slutet av september, måste väll nästan ge det en chans till (än om det inte känns så bra just nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0