Så typiskt & irriterande!

Typiskt att man ska bli sjuk mitt upp i allt också, blir lite smått irriterad!

Jag vill så gärna få jobba medans den möjligheten finns!
Trivs rätt så bra där jag är och arbetstränar nu, vilket underlättar en hel del. Ingen otrevlig och taskig chef, som man haft att göra med tidigare.

Och i helgen hade jag tänkt åka iväg på en fest för att träffa några i min egen ålder, men det är bara att ställa in. Ovanligt? Nej då, men jag blir aldrig van. Det känns alltid lika mycket varje gång!

Jag får väll ägna helgen åt att kurera mig och hålla tummarna för att jag är frisk på måndag igen, så att jag kan återgå till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Ja, usch för värk, när tröttnar man på den eller när blir man van?

Urnsättningen gick finfint..

Vad ska du göra i helgen? Bara kurera dig i soffan, med varm the å film efter film? ;)

Styrke å tröstkramar..

2009-09-19 @ 11:41:23
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0