Rehabelitering

Förr förra veckan när jag var till sjukgymnasten berättade han att de hade gjort om några regler angående hur de skulle gå tillväga när de skickar iväg patienter på rehabelitering i Härnösand. Han trodde att detta skulle vara något för mig (vilket även jag tycker/tror), så vi diskuterade en del och kom fram till att han skulle prata med deras koordinator som har hand om rehabeliteringen.

Förra onsdagen medelade han att både han & kordinatorn (utifrån enkäterna som jag fyllt i och de jag berättat) tyckte att de absolut skulle skicka iväg en remiss, så att jag får en möjlighet att prova för att se om vi kan få till en förbättring. Så nu återstår det bara att se om det verkligen blir av och i så fall när det blir!

I morgon skulle jag ha träffat kordinatorn för att diskutera detta, men med min vanliga tur så blev det framskjutit pga sjukdom. Så nu dröjer det åtminstonde någon vecka till innan papperen kommer iväg, men det är inget att göra något åt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0