Nya arbetsuppgifter

Känner mig knäckt & orkeslös, men med tanke på hur dåligt det har varit med sömnen de senaste dagarna så är det inte så konstigt. Allt små tjaffs & alla onödiga diskussioner som varit i veckan har nog tagit en hel del krafter också. Men nu är det bara en arbetsdag kvar innan det blir helg, vilket känns skönt!

Fick fler arbetsuppgifter idag som ska skötas, känns lite rörigt men det ska väll gå vägen på något vis ändå, tror jag. Som jag sa till en kvinna på jobbet idag, det är inga problem att utföra arbetsuppgifter, bara man vet vilka arbetsuppgifter man ska utföra!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Våga säga ifrån å ta inte på dig för mkt nu bara så du stöper i backen..

Jo det är okej, kom nyss från äggplocket, är rätt trött å ömmar i magen, så tänkte vila en stund =D

Jo jag gjorde minnessidan åt far!

Ha en toppenhelg..

Med mycket god mat å mys.

Kramar!!!

2009-09-11 @ 16:43:10
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0