Inte en enda sjukdag!

Tänka sig att jag redan har gjort en månad av min arbetsträning  och ska påbörja min andra i morgon. Det bästa utav allt är att jag inte varit sjuk/borta en enda dag! Peppar, peppar ta i trä...

Jag tar det som ett teckan på att det fungerar relativt bra än så länge i alla fall, vilket jag även hoppas på att det ska göra i framtiden. Skulle bli så glad om det vill gå vägen!

Tror att jag ska köra på 50% ett tag till (minst 1 vecka till) för att sedan försöka utöka arbetstiden
, ska bli spännande att se hur det går. Försöker att inte gå för fort fram, vilket det är lätt att göra när man vill så mycket. Men oftast brukar det skita sig om man går för fort fram och man blir bara besviken! 


Kommentarer
Postat av: Annica å djuren

Nää STOPP nu!!! 1 mån arbetsträning är nog lite. Tänk på hur det blir om du kör ner dig igen!!! Du skulle väl ha fått 3mån iaf. ´Det är mitt förslag. Man måste skynda långsamt om det ska hålla



Var rädd om dig!



Kram

2009-09-06 @ 19:22:11
URL: http://www.annicassida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0