Fullspäckat schema!

I morse åkte jag & gubben in till Ö-vik, väl framme vid 9-tiden lämnade vi in golfen på verkstaden för att byta plasten runt motorn. Plastbiten som de på verkstaden förstört vid ett tidigare besök. Där blev vi även bjudna på varsin kaffekopp och bulle, vilket inte satt så tokigt!

Sen var det min träff som stod på schemat och det tog betydligt längre tid än beräknat, så Jimmy fick fördriva tiden på bästa möjliga sätt. Berättar mer om min träff i ett separat inlägg!

Sen var det bara till att fixa diverse delar till alla bilar hos olika bilhandlare, så klart. Vi passade även på att inhandla mat och andra nödvändigheter.

Men det bästa utav allt är att jag äntligen tog mig in på Synsam, så nu sitter glasögonen kvar på näsan! Ack så skönt det känns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0