En ny härlig vecka är här!

Veckorna bara rusar iväg, det är nog bäst att stanna upp emellanåt och fundera vad man gör av dem!

Har i alla fall gått in på
min andra månad (av tre) på arbetsträningen, så jag har två månadare kvar att se fram emot. Sen får vi väll se vad det blir.

Idag har jag tagit tag i en del frågetecken som behövde redas ut, så det har klurats både hit & dit. Har fått gnugga geniknölarna både en och två gånger, men jag har kommit framåt med uppgiften vilket känns skönt. 

Under veckan är ett möte och en genomgång av en ny arbetsuppgift (som innebär en del ansvar) inplanerade. Ska bli intressant att få lära sig något nytt!

Så ser väll min arbetsvecka ut i det stora hela, förutom det vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0