Jag vet inte, men...

Idag var det dags för att träffa psykologen som jag skrivit om tidigare, hon som inte gav ett så bra intryck. Varken första eller andra gången vi talades vid i telefonen...

Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag tycker om henne efter dagens träff, om det lutar åt det bättre eller sämre hållet kan jag inte heller säga just nu. Tror jag ska ge henne ett par chanser till, så får vi se vad det blir av dé hela sen!

Egentligen var det inte detta jag var ute efter när jag pratade med läkaren, men det var detta hon skulle skicka mig på. Så det är väll bara som sagt var att ge det en chans och se hur det går, om det blir bättre! Men inte tror då jag att all värk/smärta försvinner i och med dessa samtal. Ingen skulle bli gladare än jag om det skulle göra det, men ärligt talat är jag rätt så säker på att detta INTE är psykiskt!

Visst, att värken/smärtan hänger ihop en del med hur jag har det/mår i övrigt kan jag köpa, men inte att det är den enda anledningen till värken/smärtan som befinner sig i kroppen! För kroppen är helt otrolig på många sätt & vis. Och det är väll inte så konstigt att kroppen signalerar med mera värk/smärta om jag upplever stress under en längre period osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0