Dagens projekt...

Blev verkligen ett riktigt projekt, det blev näst intill för mycket för att jag skulle lyckas slutföra det idag! Hade helt enkelt bestämt mig för att blommorna skulle planteras om denna helg, sagt och gjort. Denna gång var det många blommor som skulle delas och många nya krukor som skulle användas, så det blev en hel del jobb. Än fast jag slitit som jag vet inte vad hela dagen så har jag inte lyckats diska & plocka undan allt, tur att det kommer en dag i morgon också.

Men ack så snyggt det blev i fönstrena på nedervåningen, kommer nog några bilder under morgondagen om jag har tid vill säga!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Tack <3

Måste med plantera om några blommor innan flytt, jobbigt att göra det när man flyttat in, känns som smidigare innan ;)

Hur mår du?

Kram på dig!!!

2009-09-27 @ 13:27:43
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0