Blixtrar & dunder!

Idag har det inte varit direkt någon toppen dag, i alla fall inte när det gäller kroppen!

När jag skulle gå in i "köket" för att diska matlådan, bestick & mugg så fick jag plötstligt en fruktansvärd smärta i nacken och ryggen. Det högg, stack, brann & blixtrade. Och jag fick svårigheter med att röra mig, men på något vis lyckades jag ta mig till en stol. Där jag försökte att vänta ut smärtan medans tårarna trillade nedför mina kinder. 

Men klockan 12.45 var det dags för att öppna "glasburen" (mitt kontor) igen så jag bet ihop & tvingade mig dit, så att eleverna som behövde inhandla material skulle få den möjligheten. Det höll i 15 minuter innan jag insåg att jag vara tvungen att få gå & lägga mig, så jag gick till min handläggare och talade med honom. Det visade sig att de har ett vilorum på skolan, så där fick jag bädda ner mig i ca 1 timme innan jag forsatte arbetet i ca 30 minuter.

Sen var det kört igen, så det blev lite mer vila tillsammans med kollegor och en kopp kaffe innan resan hem över kunde börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0