Älgjakt!



I måndags åkte min kära sambo upp till Varpsjö för att jaga med min kära bror
, men nu är han äntligen snart hemma igen. Känns skönt att få någon att stötta sig emot & luta sitt huvud mot när det känns tungt/svårt! Visst tycker även jag att det är fruktansvärt skönt att få vara hemma själv emellanåt, men det finns tyvärr en hel del nackdelar med det också...

Känner mig jätte glad för att han tog sig tid att åka att åka iväg & roa sig! Hoppas att ni har haft ett par trevliga dagar/kvällar tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Zan

Tack det är bra! Jobbar och står i, har nyss avslutat ett pass där en klass håller på att bygga en stad i skala 1:200... Det är intensivt men riktigt kul!

2009-09-09 @ 15:09:30
URL: http://e-zignz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0