Tiden går!

Då var även denna helg gjord, tiden går så himla fort. Det är på tok för få timmar på ett dygn för att hinna med både det man vill och det som man behöver göra. Har inte ens hunnit hälften av allt som jag hade tänkt mig, men det lär nog finnas kvar för det är nog ingen annan som tar tag i det.

I morgon är det dags att gå till jobbet igen, vilket känns riktigt bra på ett vis. Jag trivs kanon bra på folkhögskolan som jag är på nu och det känns helt underbart att få komma hemifrån under dagarna. Det värsta är att jag inte har alltför länge kvar där, sista dagen är den 6 november. Men jag får väll hoppas på att de har insett att de behöver mig, så att de anställer mig.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hihi det är klart.. att dom ska inse att det är just DIG dom behöver och DIG dom ska anställa.. det är ju verkligen helt underbart att det går bra och att du trivs..

Har du haft en myshelg annars? Btw, du behöver inte svara, jag bläddrar ner å läser igenom inläggen i stället..

DU är såååå stark, en riktig förebild.

Kram på dig!

2009-10-12 @ 17:27:49
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0