Rörigt & tungt!

Idag har det varit en rörig och jobbig dag, den har nästan varit rörig på ett positivt sätt. Dagens schema blev inte alls som jag trodde att de skulle bli, vet inte riktigt hur jag ska förklara det hela.

Däremot har dagen varit fruktansvärd jobbig på grund av smärtan som har befunnit sig i nacken och ryggen i dag, det har varit en sådan här dag när jag knappt orkar hålla upp huvudet. Så det har varit kämpig dagen, som jag tog mig i genom med lite vilja, ilska & "ett jävlar i namma".

Men i morgon har jag en ledig dag som väntar på mig, tror dock att det blir en tuff dag. Måste in till stan en sväng för att träffa psykologen som jag fått för att prata med ang. värken/smärtan, sen hinner jag inte mer än hem så ska jag vara hos sjukgymnasten och träna. Men det ids jag inte gruva mig för nu, det är något vi får ta i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0