Nu har jag tagit mig i kragen & fattat det stora beslutet!

Ännu en dag har snart flygit förbi, det är som jag skrivit tidigare att det numera är tuffa tider. Dagarna känns både kämpiga och väldigt långa, men jag hoppas att kroppen snart har vant sig med att vi går mot vintern och kylan!

Idag hade jag ett samtal med arbetsterapeuten angåen arbetstid m.m. Jag har nu bestämt mig för att återgå till 50 % ett tag, för att se om det fungerar bättre än vad det gör nu. Sen får jag väll helt enkelt se när jag är redo att göra ett nytt försök att öka på arbetstiden igen. Det är bara att försöka att inte se detta lilla bakslag som ett riktigt stort misslyckande, om ni förstår hur jag menar?!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan igen =)

Blev brunett för någon månad sedan eller två :) Hihi.. kände för en förändring..

Bra bestlut tycker jag.. :P Jag ska sj träffa fk o läkaren på tisdag, så jag ska börja med 25% om jag själv får välja men vi får se vad dom båda säger.. MAX 50% iaf..

Har du några planer inför helgen då?

Krama!!!!

2009-10-27 @ 18:43:42
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0