Läkarbesök!

Läkarebesöket gav en hel del idag, jag fick ut betydligt mer nu när jag hade skrivit ett brev i förväg och lämnat till henne så att hon hade möjligheten att läsa det före jag kom dit. 

Äntligen har jag hittat en bra läkare även här, känner mig riktigt nöjd med henne. Hon lyssnar, försöker att hjälpa mig på bästa sätt och är absolut inte omöjlig. 

Idag diskuterade vi rehabiliteringen som hon ska skicka en remiss till, så nu får vi väll se om jag får komma till Härnösand eller Sundsvalls rygginstetut. Detta tror jag skulle kunna vara riktigt bra för mig...

Hon skulle även skicka en remiss för röntgen av bröstrygg och hals för att se om det är något neurologiskt fel, så det är nu mest bara att avvakta och se.

Vi gjorde även medicinändringar så nu äts det betydligt fler, för att försöka få ner smärttoppen. Fick även en ny medicin för magen, eftersom jag fortfarande har problem med kräkningar. Vi talade även om en ny tablett som kan vara värd att prova, men vi bestämde oss för att avvakta i väntan på rehabiliteringen.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hellu =)

Men oj.. vad glad jag blir för din skull när jag läser inlägget... så det hände grejer hos läkaren idag.. måste vara hur skönt som helst.. :) Skulle bli helt lycklig.. fast jag tror jag måste acceptera detta med ryggen nu.. :P Hehe..

Ja, jo jag har tittat upp ett glas vin är okej, men inte överdosera alkohol, ett glas vin anser jag inte vara överdosering.. :) Mest socialt liksom.. hihi..

Vad ska ni hitt på i Åsele då?

Jo men när jag flyttar får jag fler träningskompisar ;) Hehe..

KRAM!!! <3

2009-10-30 @ 20:55:38
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0