Fredag kväll - Björn Rosenström

I fredags kväll åkte jag, Tony, John & Viktor in till stan för att se Björn Rosenström. Jag kan inte annat än säga att vi hade en trevlig kväll, trots tröttheten som befann sig i kroppen!

Däremot hade jag glömt bort hur folket brukar bära sig åt, som riktiga svin emellanåt. De verka tro att det är bara de själva som är ute... Jag åkte på ett par rejäla smällar, både armbågar här & där och knuffar så att jag åkte i golvet ett antal gånger. Som tur var hade tre snälla killar som var väldigt snabba på att hjälpa mig upp så att jag inte hann bli trampad på allt för mycket.


Tyvärr hade jag bara mobiltelefonen, så bildkvaliten är inte den allra bästa...


John & Viktor på dansgolvet.






Smällarna blev lite för mycket så tillslut gick jag & Viktor och satte oss på sidan om för att bara lyssna.

Jag begriper inte hur man kan bete sig som vissa gör när de är ute, att de inte inser hur illa de uppför sig egentligen. En kille som var ute i fredags slog till mig med armbågen flera gånger, det värsta utav allt var att han var fullt medveten om vad han gjorde. Men bad aldrig en som ursäkt utan det var mer som att han gjorde det med flit.

Som tur var lyckades vi hålla humöret uppe och ha en trevlig kväll ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0