En plats att kunna jobba på!

Har kämpat på med jobbet två dagar denna vecka men idag är det en ledig dag, det enda måste som finns under dagen är träningen hos sjukgymnasten. Sen finns det ett par saker på "bra-att-göra-listan", men hur det går med den återstår att se.



Igår tittade min arbetsterapeut in på jobbat för att ta sig en titt och vi bestämde oss för att ta tag i skrivbordet, så där blev det en riktig ommöblering.

Dataskärmen hade jag mitt på skrivbordet, så det har varit väldigt knepigt när jag har skrivit med papper & penna. Det har som sagt var inte funnits så mycket plats att göra det på och sedan blev det en väldigt underlig ställning. Och hårddisken var fast skruvad under skrivbordet på ett väldigt malplacerat ställe, den var helt enkelt i vägen mest hela tiden och jag har slagit i knäna i den ett antal gånger.

Men efter att vi hade flyttat datorn till hörnet av skrivbordet fick jag mig en plats att kunna arbeta med annat på, det blev betydligt mycket bekvämare att arbeta. Jag kan inte annat än säga att jag blev riktigt nöjd! Nästan så att jag längtar tills jag får sätta mig där imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Trevligt med Björn Rosenström kvällen? ;) Verkade så.. hihi..

Du är duktig som kämpar på tycker jag..

Hur mår du annars då?

Kramar på dig!!!

2009-10-07 @ 22:57:51
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0