Bilder från dagen!

Passade på att ta några kort medans jag var ute i det härliga vädret i dag som jag hade tänkt visa er.


Nu är tallbollarna på plats utanför köksfönstret så att vi kan sitta och titta på fåglarna medans vi njuter av en god frukost.
 



Stegen som ligger och väntar på att bli rest, vi har lite takjobb på gång.




Och lite ved som ligger och väntar på att bli upp eldad...


Ännu mera ved, minns inte om jag har berättat att vi har ju tagit bort en hel del björkar ute på gården.


Nu är vi redo för vintern snart, det blir en hel del att göra på hösten inför vintern ändå.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Men ni har fått lite snö redan väl?

Hur mår du idag? Hur känns det när kylan kommit dit?

Hihi jo läkaren sa att hon tyckte gubben min ska ge massage ofta.. :P Hehe... eftersom det kostar ju gå till en massör, men det gör han med.. ler.. hihi.. så fort jag säger till..

Ska se på Johan Falk nu.. den första, har inte sett någon, har du?

Kramar på dig!!!

2009-10-10 @ 21:06:02
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0