Att få komma in i tid verka vara omöjligt!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om dagens besök hos psykologen, det började med att jag hann reta upp mig. Blir så irriterad när man inte får komma in på utsatt tid, att det händer någon gång är en annan sak (de kan jag ta). Det är nästan helt otroligt om man får komma in i tid någon gång, så då håller man på att tippa av stolen.

Ska jag vara ärlig så tror jag det skar sig mellan oss redan från första början, jag tänkte ge det ett försök sa jag då. Har nu träffat henne personligen två gånger, men det finns fortfarande inget förtroende. Hon har bara "retat" upp mig ännu mer.

Men nu har jag iaf fått ett program som jag kan arbeta med hemma via datorn för att försöka hjälpa mig själv, så då behöver jag inte träffa henne så mycket. Ska bli spännande att se vad det är för program, hur det fungerar och om det kan hjälpa mig på något vis.

Annars får jag väll hoppas på att jag snart får komma på rehabeliteringen i H-sand, vilket jag tror att jag får ut betydligt mycket mer av än hos den här psykologen som jag går hos nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0