Vaccination!

Jag som trodde att jag äntligen skulle få vaccinera mig idag, men så blev det icket! När jag kom till Bredbyn såg jag den otroligt långa kön, som gick en bra bit utanför entrédörren. Så då beslutade jag mig för att det fick vara, hade varken orken eller viljan att stå ute och frysa.

Kroppen har inte blivit bättre än, så varje händelse/sak som ska göras är en riktig kraftansträgning. Rörelseapparaten vill inte fungera som den ska, vilket ställer till en del problem. I morse tog jag mig inte ur sängen förrän klockan nio, försökte i över en timme innan jag lyckades ta mig upp.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hellu =)

Det är bättre idag iaf.. en dag i taget sen så får man hoppas på mycket stöd från nära, kära o er :) <3

Hur mår du idag?

Jag ska passa på å vaccinera mig innan nästa ivf behandling.. :) Något mer som är positivt iaf.. hihi..

Händer till helgen då?

Kram!

2009-11-20 @ 12:03:34
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack så mycket <3

Å kul med servettbeställning, som jag sagt innan så tänker jag beställa från dig när jag gifter mig.. när det nu blir ;) Hihi. är du gift förreseten eller bara sambo?

Du får försöka vila upp dig i helgen..

Vi ska se på bio 2012, om det blir bättre platser lediga.. annars blir det New Moon på måndag.. som jag längtat..

Nästa helg är det Luftslottet som sprängdes ;)

Ha en toppenhelg.

Kramar!!!

2009-11-20 @ 19:50:21
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0