Nu var det gjort!

Jag tog mig i kragen och påbörjade städningen idag, har under dagen ägnat mig åt toalettet. Ni vet väll att det gör mindre om man har det skitigt i övriga rum, bara man har det rent inne på toaletten om man får gäster?


Bild från: www.hovberg.se/resmi/tron_toalett.jpg

Visst finns det roligare städning att göra, men ack så skönt det känns när det är gjort. Har dock inte orkat slutföra jobbet, så riktigt ren och fräscht är det inte än. Får väll hoppas att gubben orkar ta tag i resten när jag har tagit det värsta.

Nu väntar jag mest på att gubben ska komma hem så att han kan hjälpa mig med att duscha (blev lite för mycket m. städningen), sen vankas det middag hos Tony. Helt underbart att slippa laga mat varje dag, hitills har han redan bjudit på middag 4 dagar  sedan han flyttade till huset. Alltid lika trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0