Julbak med trevligt sällskap!

Idag har det gjorts damsugare/trådrullar/scania säkringar, ja kärt barn har många namn! Jag svalde min stolthet och bad Anny om hjälp, eftersom att det skulle göras en hel del till jul och till min stora glädje ville hon vara med. 

Nytt för i år, är även att jag beställde kavlad marsipan för att underlätta. Vilken underlättade en hel del må jag då säga, det tog inte alls lika lång tid att göra dem idag som i fjol.

Hitills har vi fått ihop 165st, det tog tyvärr slut på marsipan och det fanns inge mer på Ica. Får köra sista rycket av smeten som är kvar senare i veckan. 





Det blev både gröna & röd...


Kommentarer
Postat av: Malin

Va blandar du i för kaksmulor i dina dammsugare? :)

2009-12-14 @ 16:45:46
URL: http://duimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0