Jag bad mer eller mindre om att...

Har tyvärr inget roligt eller något av vikt att berätta för er egentligen.

Bestämde mig för att det var i helgen det skulle provas att göra ett uppehåll med dunder tabletterna mot smärtorna & värken, vilket jag även fixade i lite mer än en dag. Med andra ord så var det inget lyckat resultat!

Tanken var att vi skulle ha en trevlig kväll igår, med god mat (förrätt & plankstek) och dricka ett par goda drycker tillsammans med Tony senare under kvällen. Men för min del blev den inte så lyckat smärtan och värken var nästan det enda som existerande för min del, hade så fruktansvärt ont så att jag mer eller mindre bad på mina bara knän om att bli skjuten.

Jag övergav grabbarna ca 22.30 för att prova somna, men efter att ha vankat av och an mellan sängen och toan i nästan två timmar för att försöka bli av med de mest smärtorna så gjorde jag dem sällskap igen. Strax efter 02.00 gjorde vi ett nytt försök efter att ha skickat hem Tony & John, det blev dock ännu ett misslyckat försök.

Srax efter 08.00 i morse stod jag helt enkelt inte ut längre, så det var bara att svälja ett antal tabletter och invänta att det skulle börja verka. Sen väntade sängen och sambon på mig så jag gjorde dem sällskap, denna gång lyckades jag faktiskt somna en liten stund. Ack så skönt, kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman <3

Tråkigt att det inte blev något bra av det :(

Men vad tog du för tabletter?

Nu har jag Dexofen jag ska testa och hämta ut!!! Fast adoptera lär vi aldrig få, med min bakgrund, det var bara en dröm/önskan..

Jo helgen har varit bra, förutom sjukt mår illa, trött å ont.. men, men..

Ha en toppenmysig söndag o hoppas du får en ny vecka med mindre värk!!

Kramar

2009-11-22 @ 19:45:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Annica å djuren

Men du dumma lilla unge!!! Varför plågar du dig själv så där??? Du kan ju inte tvärsluta du måste ju trappa ner om du vill pröva.



Jag hoppas verkligen du får en bättre vecka denna vecka.



Sköt om dig!



KRAM

2009-11-23 @ 09:54:51
URL: http://www.annicassida.se
Postat av: Katja

Hejsan =)

Okej, ja tradolan är ju som tramadol.. Dexofen har jag haft, men det var längesen..

Vi var på bio igår, New Moon.. <3 ÄLSKAR VERKLIGEN.. ska köpa böckerna imorgon!

Bakgrunden.. ja depression för 5-7 år sedan, nu ångest och "reumatismen".. det är för mkt "skit".. så lyckas vi inte på detta sättet.. Fy mig!! Vi ska lyckas :)

Ha en toppenvecka!

KRAMAR!!!

2009-11-24 @ 18:45:45
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0