Helgen har varit fullbokad!

Denna helg har verkligen varit fylld av aktiviteter, på tok för mycket för mig egentligen och det känns kan jag lova! Men ack så trevligt jag har haft det istället!

Igår åkte jag och svärmor in till stan för att inhandla en del saker som vi var i behov av, vilket verkligen tog tid. Hade nog gått betydligt fortare om jag hade åkt själv, men inte alls lika trevligt. Kom inte hem förrän strax efter 20.00, hade då nästan varit hemifrån i 12 timmar. Vilket är ovanligt för att vara mig!

Och idag hade vi planerat in att åka upp till Åsele/Varpsjö för att hälsa på hela tjocka släkten, okej hela släkten var väll att ta i. Det var bara 3 hus som fick äran denna gång att få besök av oss, det är så otroligt svårt att hinna besöka alla på en och samma dag. Vi blev bjudna på palt´n av mamma innan vi åkte hem, så vi slapp åka hem hungriga denna gång också. Tusen tack för den goda maten!

Så nu är det mest bara att plocka fram lite kläder tills imorgon, dusch, piss & lägg sigg så att man är på benen i morgon igen!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman! <3

Men ändå vad skönt det är att komma hemifrån ibland - sitt fängelse känns det som tycker jag.. :( Huvva säg..

Jo helgen var mysig, men inte igår då var det jobbibgt igen, tyvärr..

Försäkringskassa mötet snart, tror jag ska skriva ner lite förberedande o ta med dit.. vad tror du om det? Eller pratar från hjärtat, vilket jag tycker är så svårt :(

Men.. suck..

Ja, jag har ju insett vars vissa saker kommer ifrån, panikångest.. eller ångest..

KRAM!! <3

2009-11-02 @ 13:19:39
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0