Bonus?!

Ännu en helg har anlät, själv har jag en hel del som jag skulle ha gjort. Får jag bara en bråk del av det gjort så får jag nog vara nöjd ändå, med tanke på hur långsamt allting går för mig numera.

Eftersom min brors ena dotter (Ebba) fyller år på söndag så har jag planerat in en tripp till Åsele i morgon, ska även passa på att hämta marsipan till julbaket som Mia hämtat. Så mest troligtvis blir det en massa vila på söndag för att klara av att jobba på måndag.

Vi får väll se vad som blir av helgen helt enkelt...
Jag får väll se det som en bonus det som blir gjort, istället för att se det som ett misslyckade att jag inte hunnit så mycket som jag hade planerat och velat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0