Valet & Kvalet!

Är i valet och kvalet hur jag ska göra med middagen, gubben blir nämligen sen hem så han ska inte äta. Och nog skulle jag ju behöva mig en mat bit i alla fall med tanke på hur mycket jag spyr så...

Känner mig dock inte på hugget för att laga någon mat och gubben skulle äta på max (avis, jag vill också). Antingen kan jag äta någon micromat eller steka någon köttfärs & äta tacos eller så kan jag åka och köpa mig en pizza...

Hm, svårt val! Desto godare det är desto större chans är det ju att jag får i mig någon mat och sen är det bara att hoppas på att man får behölla den.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!

Här är det faktiskt okej =) Vila å träning i kombination har nog varit bra för mig.. hihi..

Hmm.. tacos är gott, men kanske för "jobbigt" att göra för sig själv =) Snabbmat är enkelt och gott.. hihi.. svårt val har du och känner som att jag inte ger dig bra råd utan velar ännu mer.. men en kycklingtallrik är ju gott.. mums..

Hihi..

Jag har ringt å jagat papper, ska nog hämta dem klockan 16 från sjukan. Sa jag MÅSTE ha dom nu, hon tänkte skicka, jag högg te direkt, för tiden går.. :/ Ska på ny mr snart å allt..

Å det är tufft när fk är så sega, med pengar å betalningar å beslut, du vet ju sj hur det är =) ska på modevisning ikv förresten..

Inga frågor å ställa i bloggen? Frågestund? ;)

Kramar!!!!!!

2009-05-07 @ 13:57:05
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0