Bättre lycka vid nästa tillfälle!

  
Natten har varit riktigt tung och jobbig, den har tillbringats i vaket tillstånd så jag är rätt så trött. Bättre lycka vid nästa försöka (till natten), måste få sova för att orka med morgon dagen. Men det återstår att se hur det går...

  
Händerna både ser och känns en aningen bättre idag i alla fall, eller det är snarare den högra som har blivit en aningen bättre. Den vänstra gör lika ont...

Det går även bättre att gå idag, men än om det gör lite mindre ont än igår så gör det fruktansvärt ont! Måste hålla mig i skinnet & ta det lugnt idag så att det förhoppningsvis är bättre imorgon, i och för sig lär det nog inte vara några större problem eftersom jag inte är så pigg.

Har dock en tid hos sjukgymnasten senare under förmiddagen som jag måste passa, än om det inte känns så lockande. Men men, har inte så mycket val om jag vill ha någon hjälp med att lindra smärtan så gott det går!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0