Kämpigt värre!


Idag har det varit en riktigt tuff och kämpig dag, eller varit & varit... Det är det fortfarande!

Redan under förmiddagen var jag påväg att ge upp och åka hem, men kämpade på tills jag inte stod ut någé mer. Vad är det för mening att vara kvar på praktiken/arbetsträningen när man inte kan få något gjort?

Så vid 14-tiden kastade jag in handduken, åkte hem, tog tabletterna & bäddade ner mig. Bättre lycka nästa gång!

Idag fick jag i alla fall låna en ny stol att sitta på när jag har skrivbords jobb, helt underbart! De jag har suttit på hitills har inte känts allt för bra... Det är toppen bra att jag får den möjligheten att låna och prova nya stolar, den jag tyckte var en av de bästa på arbetsförmedlingen var tyvärr utlånad. Men hade den funnits så hade jag missat den stolen jag fick pröva idag, vilket jag är glad över att jag fick göra!

Nä nu är det dax att bädda ner sig igen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej hej..

Hoppas du har det bra, jag är trött, har ont å pest.. ska lägga mig, vi höres morgon hoppas jag..

Natti sötis..

Kramar!

2009-05-11 @ 23:00:20
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack sötis <3

Hoppas du får en bra dag =)

Kramar!!!

2009-05-12 @ 13:07:11
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0