Vad är det som händer?

Idag har jag haft min andra praktik dag, arbetskamraterna är trevliga. MEN idag har det varit en riktigt tufft och kämpigt med smärtorna i kroppen. Tror att det delvis beror på arbetsuppgifterna som jag utfört idag.

Idag har jag bland annat fått byta etiketter på hyllorna och dé säger ju sig själv. Att det blir en hel del "knepiga" ställningar och att man måste ha armarna uppe vid - eller ovanför axlarna. På fredag ska jag ta en diskussion med min handledare, ska höra om det inte går att ha några arbetsuppgifter liggandes så att jag kan variera efter behov. Kanske underlättar en del, kanske känner jag mig inte lika dum och drar mig för att avbryta om jag slipper säga till någon så fort jag känner att jag måste avbryta/byta uppgifter.

Det tog en himla lång tid att köra hem, var på väg att ringa gubben för att be han hämta upp mig (var dock inte så sugen på att lämna bilen efter vägen). Efter många pauser och med en riktig "tjurskalle" så lyckades jag tillslut ta mig hem.

Väl hemma så höll jag knappt på att ta mig in, gubben har fått bära mig helt enkelt. Fingrarna har tagit riktigt med stryk idag, de är alldeles svullna med knölar på och en konstig färg. Vad är det som händer med kroppen?

Nä, smärta som befinner sig i kroppen just nu går inte att beskriva med ord. Det enda jag vet är att jag inte orkar mer snart, börja bli rätt slut på nu! Om man åtminstonde kunde få sova i någon ordning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0