Utredningen från AF´s arbetsterapeuter

I fredags var jag på arbetsförmedlingen och träffade arbetsterapeuterna, de hade skrivit några A4 sidor om utredningen som de har gjort. Så jag läste genom vad de hade skrivit, för att se så att de varken hade missat något eller missuppfattat något och därefter var det bara att gokänna.

Tycker det kan vara rätt jobbigt att läsa vad andra skriver om en, samtidigt som jag tycker det känns både bra & skönt att veta!

Blev så full i skratt när jag läste igenom detta, de hade verkligen prickat in vissa saker så rätt trots att jag inte har sagt något om det.

Det går bland annat att läsa detta:

"Sammanfattning

De sammantagna resultatet av kartläggningen visar att Therese otvivelaktigt har stora problem med smärta. Och den påverkar hela hennes vardagliga liv på ett negativt sätt. Therese är trots sina problem en stark tjej med mycket skinn på näsan.

Svar på frågeställningen

Fysiska förutsättningar: Therese fysiska förutsättningar måste man verkligen ta hänsyn till då hon har en stor vilja och svårt att helt acceptera sina begränsningar, hon biter ihop och kör på.

En ergonomisk översyn och att anpassa hennes arbetsplats är av största vikt för ett hållbart resultat.

Arbetstid: Är helt beroende på arbetsuppgifterna och hur väl man kan anpassa dessa efter hennes behov. Therese bör få testa i reelle miljö under en längre period för att vi ska kunna ge ett svar på hennes arbetstid. Men initialt bör arbetstiden ligga på maximalt 50 %."


Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj ;O vad har hänt eftersom du inte kan jobba?

KRAM

2009-05-10 @ 15:00:01
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jasså gud ;o låter inte bra!

Får hoppas att det blir bättre med dig då :)



Min söndag har varit helt okej.

Hur har dig dag varit?

KRAM

2009-05-10 @ 20:41:11
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Katja

Hellu =)

Känner igen mig precis under fysiska förutsättningar, jag säger aldrig ifrån.. sen ligger man i skiten =/

Det är en lite hamster <3

Min lilla.. tjej..

Kramar!

2009-05-11 @ 18:44:07
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sv; Ja, innehållet var toppen! ;D

Hade beställt en skit söt topp/tunika :) vit och blommig upptill.



Tack ska du ha! hoppas att det går okej i alla fall, med tanke på hur dåligt jag har pluggat ..

Kram

2009-05-11 @ 20:03:27
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0