Stackarna har det inte lätt med mig!

Det har varit ett par tuffa dagar med en hel del värk & smärta i kroppen, detta har inte minst visat sig i humöret. Gubben har inte haft det lätt att tampas med mig och mitt humör i helgen, det blir ju tyvärr han som får ta den mesta skiten... STACKARN! Har verkligen försökt att bita ihop, men det har jag inte lyckats så bra med.

Har haft betydligt ondare än vad jag själv velat erkänna! Det har även varit alldeles för mycket runt omkring.

Vid 15-tiden idag gav jag upp, orkade inte kämpa emot mer och envisas på. Jag intog helt enkelt mina tabletter i förhoppningar om att känna mindre smärta och förhoppnigsvis så får man sova i natt. Känner att jag behöver en liten paus i detta elände...

Är så fruktansvärt orkeslös, trött, less och frustrerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0