Sjukgymnasten!

Funderade hit & dit på om jag skulle avboka sjukgymnasten, det är ju inte så kul att vara hemifrån när man mår dåligt/illa. Men jag åkte till sjukgymnasten, där vi diskuterade en del och sedan testade vi TENS på ryggen i ca 30 min. Kände mig nästan full när jag klev upp...

Nu ska vi prova detta ett par gånger på vårdcentralen för att se hur det går och sen blir det antingen att ta hem eller låna hem en apparat så att jag kan köra det hemma när det verkligen behövs.

Blev så glad när jag fick se att det var "min gamla" sjukgymnast som jag skulle få, det kändes rätt så tryggt. Tycker det är jobbigt när man måste träffa någon ny läkare eller sjukgymnast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0