Sista dagen!

Har nu kommit hem från min sista dag på kontorsvarhuset. Det känns väl både och, om jag ska vara ärlig!

Känns lite jobbigt att inte veta vad det blir nu fram över här, men det är livet. Pratade med Robert (arbetsterapeuten på AF) i onsdag och det lät som sagt att de hade några planer på G.

Visst känns det bra på ett vis, men är det bara en vanlig praktik & att det inte finns en chans till att det leder till ett jobb så känns det inte så lockande.

Jag vill ju också få vara ledig under sommaren när någon annan är ledig. Känns ganska surt om man måste jobba hela sommaren för en skit ersättning, känns nästan lite som slavarbete...

MEN, är det ett jobb eller en praktik som leder till jobb så är jag helt klart på hugget. Om inte annat så känns det i alla fall bättre inombords!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!!

Okej, köpt något till mammsen? Jo, mkt att göra, deppig med.. jobbigt..

Kramar!!

2009-05-29 @ 23:35:09
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0