Seg, sur & knepig


Det har varit en knepig och seg dag, i morse var det mycket smärta/värk. Blev dock bättre efter att jag hade varit hos sjukgymnasten, tack och lov! Men sen var det kokta fläsket stekt igen... Efter min korta promenad så hade jag något så fruktansvärt ont i nacken & ryggen igen, suck.

Till slut så bestämde jag mig för att ta posten och lägga mig i sängen, där jag slog på värmedynan och bäddade ner mig. Tanken var att jag skulle kliva upp senast 16.30 för att diska och laga middagen, men ca 16.20 somnade jag. Hur det nu gick till?!

Vaknade av att telefonen ringde 16.55 och var på ett otroligt humör (precis som jag varit hela natten/morgonen), så inte hann jag väll börja med någon mat innan gubben var hemma. Låg helt enkelt i sängen när han klev in genom dörr´n vid 17.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0