Pysslat

Har passat på att pysslat lite under dagen, så nu har jag ett litet tips till er.

Om man vill ha en billig & snygg förvaring eller något att lägga tidningarna i (om man t.ex. källsorterar) så kan man ta en kartong och sedan slå in den i något fint present papper (eller något annat). Och vips så har man en snygg kartong istället för den stygga. Här är det bara fantasin som kan sätta stopp!





Själv valde jag en ganska neutral färg denna gång, tidigare hade jag något gammalt julppaper men tyckte det var på tiden att byta.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Aaa.. ser att du verkligen varit hurtig idag, du ska vara stolt över dig själv nu!

Superduperfint..

Vi har lagt kycklingen i marinad tills ikväll, får se vad vi gör med det..

Vännerna ska nog komma förbi o käka å se en film, tänkte kanske röra mig ut en sväng och handla lite mjölk :) Snygga servetter med =)

Kramar!!

2009-05-24 @ 15:07:23
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0