Perfekt med TENS efter en halvdag!

Idag har jag jobbat halv dag, det kändes rätt så skönt! Måste nog påstå att det har gått rätt så bra idag, än fast värken & illamåendet funnits där.

Hade dock ondare i både nacken & ryggen när jag väll var framme hos sjukgymnasten, men som tur var så hade vi en inbokad tid för att köra TENS. Usch, skönt! Det tog bort det värsta i nacken...

Sen åkte jag hem och bäddade ner mig en stund för att vila, eftersom krafterna var slut på men nu är jag på benen igen.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan! Vad underbar och söt du är.. å ingen kritik, dina ord värmer så mkt ska du veta.

Givetvis behöver jag inte svara på vad folk säger/undrar. Jag tycker innerst inne jag gjort ett bra val. Hellre arb.lös nu och jobba många år, än att gå till jobbet, tvinga sig själv, ha ont, bli sämre och inte kunna jobba i framtiden!

Vad händer till helgen då sötis?

Jag har tränat, ska lägga mig i sängen tills älsklingen kommer hem, sen ta en dusch...

Kramar!

2009-05-15 @ 15:59:25
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej!

Vad är Tens förresten? Träningen gick bra, det är tufft, det gör ont då och efteråt, men dom säger att det är bra, jag får lita på dem. Imorgon så ska vi till Moholms-strippen om de är bra väder. Kanske ens sväng på Daniels jobbfest.. men lägga oss tidigt, upp 4 på söndag sen iväg till Sthlm, har ju mrt klockan 10,20.

Vad blir det för middag ikväll?

Kramar!!!

2009-05-15 @ 16:12:15
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hmm.. alltså tar det bort smärtan i kroppen eller vadå? =)

Hihi.. nej här ska jag värma på nudelwoken he får duga helt enklet. Är sjukt trött så =)

Kramar i mängder o ha en toppen helg <3

Kram!

2009-05-15 @ 17:43:23
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0