Jobben strömmar in?

I dagens ÖA kunde man läsa att jobben strömmade in till arbetsförmedlingen i Ö-vik, så idag när jag kom hem gick jag in på hemsidan för att se om det var fler jobb ute än när jag kollade sist. Vilket det inte var...

Jag säger då bara dé - Jo tjena att jobben strömmar in!
 
Chefen på arbetsförmedlingen i Ö-vik vill nog få det att låta betydligt bättre än vad det är och de jobb (iaf majoriteten av dem) som möjligtvis kommer in är nog sommarjobb.

Tycker det är rätt irriterande när man inte kan hålla sig till saninngen eller att man ska få allt att låta så mycket bättre!

Om det nu skulle vara att jobben strömmar in så är min fråga, vart har dessa jobb tagit vägen?! Det är då inga fler på hemsidan, snarare färre än sist jag kollade.

Rent j*kla skitsnack är vad det är, säger då jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0