Hemma

Egentligen skulle jag ha varit på kontorvaruhuset idag, men in såg att det inte fungerade som jag ville. Så det var bara att ringa ett par samtal i morse & berätta att jag blev hemma.

Det är den här förbannade ryggen & nacken som j*vlas, även värk lite här & var idag. Men som sagt var så är ryggen & nacken värst...

Begriper inte vad det är som har hänt! Varför det har blivit så mycket värrre de senaste veckorna, kanske beror det på bilresorna... Vad vet jag... Det enda jag vet är att jag inte mår bra i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej gumman, lider med dig idag..

Theralen är en oral lösning.. man tar upp med en pipett eller vad det heter.. inget beroendeframkallande som Stesolid jag hade ett tag..

Theralen tar jag ibland före sänggående, cirka 1,5-2 timmar, man ska försöka hålla sig vaken så länge efter det så man är pigg dagen efter.. tar jag direkt före sänggående sover jag dagen efter med. Men har jag inte fått sova på.. typ 4-5 dagar tar jag Theralen, sist tog jag nu.. hmm.. söndags tror jag.. eller måndags.. minns inte, men jobbigt är det, har inte fått sova.. ont i huvudet, hela kroppen, ont i huvet så som när jag lägger huvudet på kudden så värker det.. inte huvudvärk utan värk i huvet :D

Förstår du!?

Kramar!!!

2009-05-20 @ 13:38:53
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Håller med dig.. finns ju dom som aldrig förstår, fast man förklarar å så =( Ja huga.. jag ska nog städa snart.. plocka iodrning lite för kristihimmelfräds... inget märkvärrdigt, grilla och vina =)

Älsklingen jobbar ju då och fredag.. woho.. bra betalt..

Kramar!

2009-05-20 @ 14:07:42
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0